Cardvertisment by Michel Huot, Luca Volpe, and Alan Wong

Cardvertisment by Michel Huot, Luca Volpe, and Alan Wong Cardvertisment by Michel Huot, Luca Volpe, and Alan Wong
Cardvertisment by Michel Huot, Luca Volpe, and Alan Wong Cardvertisment by Michel Huot, Luca Volpe, and Alan Wong
Cardvertisment by Michel Huot, Luca Volpe, and Alan Wong
0 Review | Review plaatsen
Van de bedenker van Socks, Priceless en Nostalgia komt een prachtige, volledige 5-10 minuten durende act voor op toneel of een grotere groep. Cardvertisement van Michel Huot, Luca Volpa...

Verzendkosten (NL)

€ 0,00

Levertijd

Direct uit voorraad leverbaar

€ 175,00
Prijs per stuk

Voorraad :

Het aantal Magicshop kortingspunten dat je voor dit product ontvangt is 35
Aantal: 
Bestellen
 
Op verlanglijst

Heb je een vraag over dit product?

Stel ons je vraag via mail of bel ons

Van de bedenker van Socks, Priceless en Nostalgia komt een prachtige, volledige 5-10 minuten durende act voor op toneel of een grotere groep.
Cardvertisement van Michel Huot, Luca Volpa & Alan Wong

"Ok... werkt een advertentie of niet?" Vraag je aan je toeschouwers!
Worden we nog steeds beinvloed, ondanks dat we wéten dat we beinvloed worden...

Toon een enkele kaart. Deze kan op een standaard staan, of in een clip, zelf in een ballon zodat je NIETS kunt veranderen..
Dan toon je een aantal grotere kaarten en je gaat nu wat mensen keuzes laten maken. GEEN forces, echt vrije keuzes..

- U meneer... Koffie of thee?
- Thee
- Ja wist ik...Ok, van deze kaart: de rode circkel of het zwarte vierkant?
- Zwart vierkant
- Ah wist is... te makkelijk. Mensen van uw leeftijd die thee drinken gaan meestal voor het zwarte vierkant

Toon een volgende kaart

-  Zwart betekent dat je gaat kiezen tussen schoppen en klaveren. Wist je trouwens dat schoppen een groter symbool is dan de klaver. Daar gaat je aandacht sneller naar uit. Kies je dat of ga je voor de omgekeerde psychologie en dus voor klaver?
- Schoppen
- Ah  je maakt dit makkelijk voor mij...

Toon een volgende kaart

- Ok, even of oneven?
- Oneven
- TOP!!
- Aas, 3, 5,7,9, Boer of koning... Welke wordt het?
- 9
- Ok, dus zwart, schoppen, oneven, 9, dat maakt de schoppen 9!

Nu pak je de kaart van de clip of prikt de ballon stuk en geloof het of niet... het is de schoppen 9!

Cardvertisement werkt ZONDER force en is heel makkelijk te doen. Alle 52 kaarten ziojn mogelijk zonder gekke moces.
Niets in je zakken en alles is in beeld voor je toeschouwers.

De kaart kan overal zitten. Gebruik eventueel een doorzichtige doos, een clip of dus een ballon!

Cardvertisement is perfect voor parlor of stage shows. Kan eventueel ook gedaan worden met iets anders dan kaarten (producten van het bedrijf waar je voor werkt, symbolen, superhelden, etc).

Cardvertisement komt met
  • Een mooie doos
  • 7 kaarten
  • Klitteband strip voor de kaarten
  • Draagzak
In de video uitleg leer je ook Michel Huot's H.i.P.S. Switch, een prachtige manier om een kaart of briefje in vol beeld te wisselen!

Zoek je een top routine voor een grotere groep, dan is Cardvettisement zeker een aanrader!

Sorteren op:

Review plaatsen

Er zijn nog geen reviews voor dit product. Ben jij de eerste?

Stel een vraag over dit product

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Je vraag is verzonden, bedankt!

We zullen je zo snel mogelijk antwoorden.