nl en
Inloggen


Inloggen Registreer
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Onze klantenservice

Op deze pagina tref je alle gegevens aan mbt onze klantenservice, zoals verzending, betaalmogelijkheden, hoe het retouren in zijn werk gaat en wat je kunt doen als je een klacht hebt.

Hier vind je enkele Veelgestelde vragen

Bestellen, verzending en retourneren

Bestellen & Betalen
Bestellen in onze webshop kan uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Je kunt betalen op de volgende wijzen:
iDeal (Nederland)
Paypal
Bankcontact (België)
Rembours (Nederland)
Creditcard
Vooruitbetaling

Verzenden
Indien een bestelling voor 15:00 gedaan is en volledig betaald is (of gekozen is voor verzenden onder rembours), sturen wij je pakket dezelfde dag op via PostNL. 
Op zaterdag, zondag sturen we geen pakketten en maandag zijn we gesloten. Op maandag trachter wij echter wel alle bestellingen die vrijdag na 15:00 uur gedaan zijn te verwerken.

De verzendkosten zijn gratis bij een bestelling boven de € 100,00. Onder dit bedrag rekenen wij een bijdrage van € 3,50 of € 5,95 (afhankelijk van het artikel). Voor onze buitenlandse klanten gelden andere tarieven.
Bij elk product zie je het exacte bedrag staan. Uiteraard combineren we, dus indien je meerder artikelen besteld betaal je éénmaal de verzendkosten.

Retourneren
Volgens de wet Koop op afstand heb je een afkoelingsperiode van 14 dagen. In deze 14 dagen kun je zonder opgaaf van redenen het product retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening. De tarieven van het terugsturen kun je vinden op postNL.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Gebruik altijd ons herroepingsformulier.

Klachten procedure

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Magicshop.nl
Lijnbaan 32
1969 NE Heemskerk
info@magicshop.nl
tel: 0251-237284

Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar magicshop.nl bij is aangesloten.


| Meer