U pakt een munt van 50 eurocent en bijt er zo maar een stukje van af. U laat het stukje duidelijk tussen uw tanden zien. Dan spuugt u het stukje weer terug en is de munt weer heel. Als u een beetje vingervlug bent, kunt u de munt ook uit handen geven.
Dit is de betere versie met het zogenaamde 'internal system'